La Dolors Garcia Cornellà ens visita

El dilluns 1 d’abril la Dolors Garcia Cornellà va visitar la nostra escola per conèixer els nens i les nenes de quart i explicar-nos dades  molt interessants sobre el seu llibre ” Marvin el limpiabotas” que hem llegit a les aules, també ens va parlar sobre la seva professió d’escriptora. Abans de marxar la Dolors va dedicar personalment a  tots els nens i nenes  el seu llibre .

Marvin és un nen que viu a Guatemala que només té set anys però que degut a la seva  situació familiar es veu obligat a deixar l’escola i posar-se a treballar com a enllustrador de sabates. Encara que no pot assistir a l’escola ni fer allò que fan normalment els nens de la seva edat, Marvin mira  el seu futur amb esperança.

La Dolors és autora d’un bon grapat de llibres infantils i juvenils. Gaudeix escrivint llibres i també és una gran lectora. Amb el llibre de “Marvin el limpiabotas“, basat en un viatge que ella va fer a Guatemala i  on va conèixer molts nens com ell, va guanyar el XII Premi de Narrativa infantil Vicent Silvestre.

Si voleu veure les fotos feu clic aquí.