Inici de curs a 6è B

Benvolgudes famílies,

Aquest curs a 6è B no hem començat amb la mateixa normalitat que abans, ara som un grup bombolla.

Al pati tenim una zona per cada grup i cada setmana anem canviant .  Els primers dies era una sensació estranya ja que per causa del COVID, les activitats que fèiem s’han hagut de disminuir. A la classe hem hagut d’afegir rutines com: posar-nos el gel a l’hora d’entrar a l’escola, a l’hora d’anar al pati i a l’hora de sortir de l’escola, prendre la temperatura, mantenir les distancies i rentar-nos molt sovint les mans. Però  intentem fer-ho el millor que podem. Estem contents d’estar aquí i sobretot tornar a veure els nostres amics.

Aquest any els alumnes i les alumnes de 6è farem els articles a la web de l’escola Can Serra.

Esperem que us agradin.

Alba Arrom i Carme Martorell