Feliç jubilació, Anna i Montse!

Enguany volem tancar el curs 18-19 agraint a dues mestres que, després d’entregar-se en cor i ànima durant gairebé 40 anys a l’escola, es jubilen: la Montse Garcia i l’Anna Sanegre. L’empremta que deixen a l’escola és inqüestionable: formen part de l’ADN de Can Serra, del seu tarannà, de la seva essència. Lluitarem incansablement per mantenir el “savoir faire” que ha caracteritzat la seva feina i que ha donat a l’escola una reputació, èxit, qualitat i prestigi indubtables. Moltes gràcies per tota la feina que heu fet durant aquests anys. Us estimem i us desitgem moltíssima sort en aquesta nova etapa.