Farigoleta Festa Major 16

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquesta diada de Festa Major ens hem aplegat a la plaça de la Vila pares, mares, mestres, equip directiu i, per suposat, alumnes de la nostra escola, des dels més petitons als més grans i fins i tot alguns exalumnes. Tots plegats, hem fet pinya al voltant de la nostra estimada gegantona, la Farigoleta. I és així, tots junts, que podem fer escola, que podem fer que l’escola formi part de les tradicions del nostre país i del nostre poble.

Alguns dels nostres alumnes, amb l’ajut del cap dels geganters, en Josep, han treballat tot el curs per poder conèixer aquest món tan nostrat com és el dels geganters i poder fer ballar la nostra gegantona que tant estimem.

I avui a la plaça i pels carrers del nostre poble, hem estat més gent que mai i hem pogut gaudir conjuntament de la Festa.

Però, precisament perquè hem sigut més gent que mai, volem que això no es quedi així, i que creixem més encara. Volem poder acompanyar amb música els balls de la nostra gegantona i ser molts més per poder estar al seu costat i això només serà possible si ho fem entre tots.

Volem doncs fer un crida i demanar-vos que passeu a formar d’aquesta colla gegantera de la nostra escola. Necessitem a tothom! Només us cal tenir moltes ganes de festa, de seguir les tradicions i acompanyar la nostra gegantona en les festes geganteres.

El curs que ve, tots amb la Farigoleta!! Us hi esperem!

Pregunteu a l’AMPA, prepareu les samarretes i entre tots farem escola i potenciarem les nostres tradicions!