Escape room de matemàtiques a 6è B

Què és un escape room?

Un escape room és un joc on estàs atrapat dins d’una habitació i no pots sortir. Per poder sortir tens unes proves que has de superar. Normalment un escape room dura entre 1 i 2 hores.

Com ho vam fer a 6è B?

La idea va sortir escollida d’entre moltes d’altres que vam proposar tots els alumnes de la classe.

Vam formar de 4 o 5 nens i nenes segons el que va decidir l’atzar i els pals de colors que cadascú de nosaltres va agafar.

Ens van repartir els temes dels quals trauria cada grup les proves: numeració, geometria, fraccions i percentatges.

Vam haver d’inventar proves, problemes i endevinalles i quan les teníem totes preparades vam jugar.

Resolent cada prova aconseguíem un nombre que ens ajudaria a obrir el cadenat  del cofre del tresor, i un cop obert trobaven una peça d’un puzle.

Un cop tots els grups vam tenir la nostra peça les vam ajuntar i vam descobrir una endevinalla, la resposta de la qual era on estava amagada la clau de la classe.

Durant tot aquest temps hem tingut l’ajut de l’Alex, el mestre de pràctiques que tenim a l’aula. Gràcies!

Us deixem unes quantes fotos…

Ens ho hem passat molt bé! Ho repetirem!

Paula Tauste i Oriol Fernández