ELS NENS I NENES DE PRIMER ACONSEGUEIXEN “UNA MEDALLA”

Aquest curs els nens i nenes de primer han conegut molts dracs. Uns eren tendres, altres eren ferotges, porucs, … però vam ensopegar amb un molt especial, un que s’assemblava molt a ells. Aquest drac  va a l’escola per aprendre molt i, tot i que  no se’n surt gaire bé,  va superant els entrebancs que li sorgeixen gràcies a l’ajuda d’una princesa. El drac Zog, que així es com es diu, com és molt responsable i s’esforça molt, aconsegueix  la medalla al millor drac de la classe.

I els nens i nenes de primer, com son  “aplicats” i els agrada esforçar-se es van marcar un “objectiu” a aconseguir, es van fer una bonica “medalla” i a mida que van aconseguint el seu propòsit surten de l’escola amb la seva flamant medalla.

Si  voleu veure un recull de fotos,  podeu clicar aquí.