Dinàmiques de grup a 6è

Els i les alumnes de 6è hem volgut fer unes activitats de grup per tal de treballar en equip, escoltar, dialogar per poder aconseguir un objectiu comú.

Entre d’altres, hem fet dinàmiques com la de les cadires col·laboratives, una versió cooperativa del joc tradicional de les cadires on per comptes d’eliminar, s’ha d’aconseguir col·locar-se tots amb les cadires que queden sense que ningú quedi fora.

O també l’activitat de la teranyina, que ens va fer sentir part d’un grup del qual tots som imprescindibles per aguantar cada punxa de la teranyina que va sorgir.

Amb totes aquestes pràctiques ens hem adonat que hem de ser un grup unit, que ens ajudem i que busquem recursos per solucionar els conflictes, hem de valorar més els aspectes positius que tenim perquè sovint ens n’oblidem.

Aquí podeu veure les fotos.