Castellà. 2 d’abril

Bon dia a tothom!!

Primer de tot, gràcies pels comentaris que aneu posant. Estem encantades que aneu llegint molt i fent molta feina. Molt bé per vosaltres!!! Seguiu així!!!

Bien, cambiando de idioma. Hoy trabajareis  un poco de castellano. Os pongo dos faenas. La primera facil, facil… de pintar una mandala… Deberéis pintar del mismo color las palabras sinónimas. Si alguna o alguno  no dispone de impresora no pasa nada, pasáis al siguiente ejercicio. Os agradeceria, pero, que me pusierais un comentario diciéndomelo.

La segunda tarea es una comprensión lectora. Lo mismo, si quereis sacarla por impresora estará bien, y si no,  copiais las preguntas en una hoja y contestais allí.

Os pongo los enlaces de las tareas.

Mandala

Comprensión lectora

Bé, fins a la propera!! Petons, petons, petons…

Bea

21 comentaris

  1. iker

    Hola Bea! Soy el IKer. No me funciona la impresora. No he pintado la mandala. Pero he escrito en una hoja cada pareja de sinonimos. Espero que esteis bien.
    Un abrazo

  2. Iker

    Hola Bea! Soy el iker. No me funciona la impresora. No he pintado la mandala pero he escrito cada pareja de sinónimos. Espero que esteis bien. Un abrazo fuerte ?????

  3. Mireia Diaz

    Hola Bea!!!

    Espero que estes bien y tengo muchas ganas de volver a vernos pronto…

    Yo me he imprimido las actividades y son muy chulas?

    un abrazo muy fuerte ?

    Mireia

    1. Beatriz Moran Autor de l'article

      Hola Ashley, sóc la Bea.
      No t’amoïnis per imprimir res. De l’exercici de la mandala pots copiar els sinònims a un full, i amb la comprensió igual. Seria copiar i contestar només les preguntes.
      Recordeu que podeu anar fent un dossier amb les diferents propostes.
      Tots bé? Dóna’ls-hi molts records.
      Petons grossos

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>