Arribada del Rei Carnestoltes

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Ulls de mussol, peus de pingüí, orelles de panda, collaret de caçador de mamuts, dents de sabre, motxilla d’exploradors… El Rei Carnestoltes, que és ben eixerit, s’ha fixat molt i molt bé en tots els animals que estan estudiant els alumnes de l’Escola Can Serra i els ha incorporat a la seva vestimenta. Com ja és tradició, ha arribat a ritme de batucada acompanyat de la mestra de música, els alumnes de 6è i la gegantona Farigoleta. Ha llegit el pregó d’enguany i ens ha informat de la primera consigna de Carnaval. Mireu què bé ens ho hem passat!!!