Alumnat de 6è – Per aquests dies de confinament…

Benvolgut alumnat i famílies de 6è,

Esperem que aneu gestionant la situació de confinament el millor que pogueu i que aneu trobant diferents tasques i activitats per passar aquests dies tant diferents.

El vostre equip de mestres tenim ganes de tornar a la normalitat i poder estar amb tots i totes vosaltres, però mentrestant us recomanem un llistat de tasques que podeu anar fent.

Si cliqueu a la imatge següent us enviarà a una pàgina web (Padlet) que hem creat amb tot de recursos que hem cregut interessants per tots i totes vosaltres. Veureu que hi ha paraules en color, si les cliqueu s’aniran obrint les diferents pàgines per poder treballar.

Si teniu qualsevol dubte ens podeu escriure en els comentaris d’aquesta publicació, així com també us animem a fer comentaris sobres les activitats que aneu fent, tant en aquesta publicació, com en el el padlet.

Esteu actius a la web del cole per si anem publicant nous recursos.

1. Andrea Sánchez Autor de l'article

Hola Clàudia, tornar-ho a intentar, perquè a vegades falla, però de seguida torna a funcionar. De totes maneres he modificat perquè també pogueu clicar sobre la paraula “Padlet” i us dirigeix al mateix lloc! Espero que aquest cop funcioni!

2. Marta Valverde

Hola Claudia! Espero que us agradin els recursos que us proposem i que així les estones siguin més amenes. Qualsevol comentari no dubtis en escriure, estem en contacte les mestres de 6è.

3. Andrea Sánchez Autor de l'article

1. Mireia

Hola Andrea. Quisiera q mi comentario se acoja de forma positiva para intentar alcanzar lo mejor para todos. Me pregunto si hay posibilidad de que podáis ir facilitando ejercicios concretos para que los niños vayan alineados y avanzando juntos. Las webs como contenido extra estan genial pero deberia haber unos dosiers que continuen con el temario planeado para las clases pero en casa. Eso nos facilitaria un poco más la situación. Sé que es complicado y estamos todos improvisando y adaptándonos a la situación a diario así que todo es de agradecer.