Ajuts material escolar 23-24

Us notifiquem que en data d’avui s’ha obert la Convocatòria per sol·licitar ajuts de material escolar pel curs 23-24.  El termini de presentació d’aquestes sol·licituds serà des d’avui 6 d’octubre fins el proper 25 d’octubre.Ho podran sol·licitar alumnat d’educació infantil, educació primària i secundària obligatòria, que estiguin empadronats al municipi de Barberà del Vallès.

Si han sol·licitat ajut de menjador escolar pel curs 23/24 NO hauran de fer la sol·licitud, la resolució que tinguin les famílies de l’ajut de menjador, sigui favorable o no, serà la resolució que tindran pel Material Escolar.

Les sol·licituds estaran a disposició de les famílies a les oficines de Serveis Socials,a l’OAC (ara situat a la Carretera de Barcelona 154) i a la nostra escola. També us l’adjuntem en pdf per si preferiu imprimir els documents. S’han de presentar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) demanant cita prèvia.

Autorització MUF Material 2023-2024

Sol·licitud material curs 2023-2024