3rA i Les aus rapinyaires

Com ja sabeu,durant els mesos de maig i juny, els alumnes de 3rA hem estat treballant amb molt interès i profit el nostre projecte d’Aus Rapinyaires.

Hem investigat molts aspectes d’aquestes aus,com ara la seva alimentació,reproducció, curiositats,amenaces…

Hem fet moltes activitats i hem après moltíssim.Hem descobert un munt de coses i també moltes curiositats.

Vam anar d’excursió al Cim de les Àligues on vam gaudir d’un dia molt bonic veient i, gairebé tocant i sentint per sobre dels nostres caps , el vol lliure de moltes aus alhora .Va ser especialment emocionant.

Per últim  hem compartit el que hem après amb altres companys de l’escola.Hem explicat tot a 3r,4rt,5è ,6è i 1r.

Aquí podeu veure les fotos de la nostra feina al llarg d’aquestes setmanes.