Ciber-concurs Sant Jordi 2016

Alerta alumnes i famílies de l’Escola Can Serra!!!

Us proposem un CIBER-REPTE per a aquest SANT JORDI 2016:

Entreu al web de l’escola www.xtec.cat/escolacanserra i busqueu un d’aquests tres dibuixos: un Sant Jordi lector, un drac i una rosa. Els podreu trobar (per separat) al lloc menys pensat de la pàgina web: dins d’algun article (recent o antic), pel mig d’alguna pàgina del desplegable del menú principal, etc.

Una vegada hageu localitzat UN d’aquests tres elements representatius de la festa de Sant Jordi, envieu-nos un missatge privat per Facebook o Twitter o feu-nos arribar un correu a escolacanserra@xtec.cat explicant-nos quin dibuix heu trobat i a quin apartat o article estava “amagat”. Sobretot, NO comuniqueu la resposta de manera pública.

Les persones guanyadores obtindran un detallet que podran recollir el dia que a l’escola celebrarem Sant Jordi (divendres 22). Si hi ha més d’una persona que hagi encertat, farem sorteig per escollir guanyador/a.

Animeu-vos a participar!!!wanted sant jordi