El fil vermell

A l’hora de Valors hem fet l’Activitat del Fil Vermell al pati. Aquesta ha sigut una manera divertida i creativa de fomentar la companyonia entre els infants de les dues classes, juntament amb les mestres.
Durant l’activitat, els participants s’havien de dir característiques positives (no físiques),… Llegeix més»

Projecte els dibuixos animats

Aquest any els infants de sisè vam triar el projecte dels dibuixos animats. Vam crear per grups algunes de les il·lustracions que més ens cridaven l’atenció i vam finalitzar aquest disseny amb un taller d’ Stop motion a càrrec d’en Quim, de la companyia «El Bombeto».
L’ Stop… Llegeix més»

Lectura dels Jocs Florals 2024

Dijous 25 d’abril vam realitzar, al teatre de l’escola, les lectures de les narracions guanyadores dels Jocs Florals d’enguany.
Va ser tot un èxit la participació de famílies i infants que vau assistir i cal remarcar que les lectures que van fer els guanyadors i les… Llegeix més»

Visita a Can Deu

El passat divendres l’alumnat de primer visitarem Can Deu.
Quina alegria que el temps ens pogués acompanyar durant tot el dia.
Vam gaudir de moltes activitats, vam conèixer la vida dels pagesos i com distribuïen la masia per poder combatre contra el fred, fins i tot com… Llegeix més»

Descobrint les coves de Collbató

Per finalitzar el nostre projecte, hem anat a les coves de Collbató. Hem descobert com va ser la seva formació, fa milions d’anys enrere, i quina ha estat la seva evolució fins als nostres dies.
Al llarg de tota la visita, hem conegut algunes dades increïbles… Llegeix més»

Sortida de projecte

La setmana passada, la classe de 3rA vam anar al parc Vallparadís d’excursió. La Sílvia ens va explicar quins animals vivien a la zona de Terrassa i els voltants a l’època de la Prehistòria. Ens va sorprendre molt saber que hi havia animals que ara… Llegeix més»

Intercanvi de llibres

Bon dia famílies! Ahir per Sant Jordi vam realitzar un intercanvi literari. Vam poder triar el llibre que més ens va agradar de tots els que van portar els infants participants de 1r i 2n.
Bona lectura a tots i totes!
Tutores de segon.

Llegeix més»