Comiat alumnes de 6è promoció 2019-2020

Teníem pendent des de final del curs passat el comiat dels alumnes de 6è de la promoció 2019-2020. Hem estat esperant a veure si les circumstàncies milloraven per poder celebrar la festa que aquesta  promoció es mereixia, però sembla que va per llarg!  Per aquest motiu vam pensar  la manera de fer aquest comiat i alhora complir els protocols sanitaris establerts en aquest moment.

Vam plantejar als nois i noies de la promoció 2019-2020 venir a visitar l’escola nova, fer una visita al centre acompanyats per un dels mestres i fer un petit acte de comiat al pati. Per poder fer-ho amb les millors garanties, la visita i l’acte es va fer en grups molt reduïts, amb mascareta i en la mesura del possible, amb el mateix grup bombolla de l’institut.

Poder visitar l’escola tan somiada i retrobar-nos una estona ha estat una experiència magnifica per mestres i alumnes !