Visita de l’escriptora Anna Obiols i l’il·lustrador Subi

Dins de les activitats de l’Abril 2021 i com una de les activitats previstes a ALMENAR LECTOR, l’escriptora Anna Obiols i l’il·lustrador Subi van venir a visitar-nos.

Al local annex, amb les mesures de prevenció establertes, l’alumnat d’Educació infantil i de Cicle inicial va poder gaudir de dos contes explicats per la seva autora, l’escriptora l’Anna Obiols. Al mateix temps que anava explicant la història el magnífic dibuixant  Subi anava fent la il·lustració de la narració.

Ens van explicar el conte ELS COLORS DE L’ÀFRICA i el conte EN QUIMET I LA MARTINA

Una vegada finalitzada la narració els hi vam poder fer preguntes i van signar llibres amb dedicatòria i dibuix.

Si passeu per la nostra escola podreu veure les il·lustracions que ens han fet…!