VISITA DE L’AMBULÀNCIA A L’ESCOLA

El dimarts 11 de febrer, l’alumnat de P5 i 1r vam gaudir d’una activitat molt emocionant que ens va permetre veure com és una ambulància per dins, per a què serveixen els aparells… Fins i tot vam escoltar el so de la sirena!

Pels alumnes de 1r va estar l’activitat de cloenda del taller de medi social “De què treballes?” i gràcies a l’Eduard Martí (Tècnic en Emergències Sanitàries) i a en Joan Pere Fabregat (Cap territorial de Lleida i Alt Pirineu vam poder aprendre moltes més coses.

Ens va agradar moltíssim!!

Moltes  gràcies per la vostra feina i per compartir una estona tan interessant amb nosaltres!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *