UN INTRÚS A LES MATEMÀTIQUES DE 4t!

Dins l’àrea de matemàtiques s’ha realitzat un taller de creació de QUELIS matemàtiques.

Són activitats partint d’un plantejament inicial simple: es presenten quatre situacions i es demana localitzar quina d’aquestes és un intrús. Depenent de les característiques o atributs que s’observin, les solucions poden ser diferents.

Les QUELIS són un recurs que potencien que els/les alumnes reflexionin, dedueixin, defensin i debatin amb arguments matemàtics per triar quin dels 4 elements és l’intrús.

A continuació hi ha alguns exemples creats per l’alumnat de 4t.  A veure si trobeu l’intrús!

Si us han agradat i voleu continuar practicant, cliqueu al següent codi QR!