Taller: vida, terra i arrels

L’alumnat de Cicle Mitjà hem realitzat un taller per videoconferència. L’Aina, de la Unió de Pagesos, ens ha ensenyat uns vídeos on alguns pagesos ens han explicat en que consisteix la feina que duen al camp.

L’objectiu era conèixer l’origen d’alguns productes agraris, fomentar el consum saludable i responsable dels productes de proximitat i de temporada.

A més a més ens han fet arribar un kit de diferents llavors (enciams, tomates, pebrots, julivert,…) per a fer-les germinar i després poder-ho plantar al nostre hort escolar.