TALLER DE MÀSCARES A PLÀSTICA

Arriba la festa de Carnestoltes, una festa que agrada molt a l’alumnat i que l’espera amb impaciència i amb moltes ganes.
Per això, durant aquestes setmanes, a l’àrea de Visual i Plàstica i als cursos de Cicle Mitjà i de Cicle Superior, s’ha fet una activitat relacionada amb aquesta festa tan divertida. L’alumat ha realitzat un taller de màscares. En aquesta activitat, els nens i les nenes han deixat volar la seva creativitat i la seva imaginació i a partir de diferents models de màscares, han creat la seva pròpia: han pintat i han decorat la màscara que han seleccionat com més els hi ha agradat, utilitzant tot tipus de material (ceres, papers de colors, purpurina,…). Després l’han retallat i finalment li han enganxat un objecte allargat (un pal,…) per poder-la agafar.
D’aquesta forma, cada alumne i alumna ha gaudit durant una estona creant i realitzant la seva pròpia màscara, que finalment la podrà mostrar en el moment que se la posi.