RÀDIO PATI – CASTANYADA 2022

Des de fa molts anys l’alumnat de 6è de l’Escola d’Almenar du a terme diferents activitats de ràdio. Una de les activitats que té més èxit és RÀDIO PATI.

Coincidint amb dates assenyalades com la castanyada, Nadal, carnestoltes, Sant Jordi… els nois i noies  de 6è preparen un programa de ràdio i el fan en directe al pati de l’escola.

Per portar a terme aquest programa, els dies previs a l’emissió l’alumnat ha preparat notícies, entrevistes i ha buscat música adequada per a cada secció.

El dia de l’activitat, al porxo del pati, es prepara tot l’equip de ràdio: taula de so, micros, altaveus, micròfon sense fils… Els 7 o 8 alumnes que formen part de l’equip de ràdio van equipats amb la samarreta de RÀDIO PATI i tothom té el seu rol: tècnics de so, locutors, redactors i director/a del programa.

Quan sona la sintonia del programa, tot l’alumnat de l’escola està atent i es replega davant dels locutors/es. Al llarg de prop d’una hora es porta a terme el programa de ràdio alternat diferents seccions amb música que anima la festa.

El divendres dia 28 d’octubre vam fer l’activitat de RÀDIO PATI al matí i a la tarda vam celebrar la festa de la castanya al pati de l’escola. Són dues activitats molt diferents on l’alumnat de 6è té molt protagonisme. Complementar el programa de ràdio amb la celebració tradicional fa que tot el dia sigui una jornada especial.

Salut i ràdio.