PROJECTE ELS POLLETS (NOM DE LA CLASSE DE P3)

L’alumnat de P-3 som la classe dels pollets, per això durant el segon trimestre hem realitzat el projecte del nom de la nostra classe que ens acompanya durant tot el curs.

A l’iniciar el projecte vam realitzar les votacions per escollir el nom. Per fer-ho vam portar alguns animals per poder estar més segurs/es de la nostra votació. Després vam realitzar una estadística col·lectiva per a veure el nom guanyador.

Vam començar el projecte partint de l’activitat d’impacte i dels nostres interessos, a continuació vam portar informació de casa que vam explicar a la resta de companys/es.

Durant el projecte hem realitzat moltes activitats: hem fet la maqueta de l’interior i exterior del pollet, hem descobert la petjada, el cicle vital del pollet, l’habitat tot reproduint un mini món de la granja, hem vist com mengen les aus amb un experiment molt engrescador…

El dia 21 de març vam celebrar el dia de la poesia i vam recitar un poema dels pollets.

També vam rebre la visita del pare del Biel que ens va portar una ovella, li vam donar menjar. Aquesta activitat ens va ajudar a veure la diferència entre un mamífer i un ocell.

Durant el desenvolupament del projecte hem realitzat un mapa conceptual per tal d’ordenar i estructurar tot el que hem après.

Com a producte final del projecte, hem fet un lapbook que ens serveix com a suport visual per exterioritzar tots els aprenentatges realitzats.

L’activitat més emocionant i que ha donat molta significativitat al nostre projecte ha estat tenir una incubadora amb ous fecundats de gallina. Hem pogut veure el cicle vital d’un ésser viu, des que vam posar els ous a la incubadora fins a vivenciar en primera persona el naixement del pollet, veure’l menjar i créixer! Una experiència inoblidable i a la vegada molt emocionant!!!

POEMA : EL POLLET

PROJECTE DE L’OU AL POLLET