Dia mundial de l’Activitat Física. II GIMCANA AL PATI. Març 2023

Amb motiu del dia Mundial de l’Activitat Física, l’Escola d’Almenar va preparar tot un seguit d’activitats per treballar aquest aspecte tan important amb l’alumnat.

El dia mundial de l’activitat física aquest any s’esqueia durant les vacances, per aquest motiu el darrer dia de trimestre, tot l’alumnat de primària en grups internivells va participar en la  segona edició de la GIMCANA AL PATI  de l’Escola d’Almenar.

L’alumnat de Cicle superior, amb la coordinació del mestre d’educació física, es va encarregar de preparar i dirigir les diferents estacions de la gimcana. Ens ho vam passar tots molt bé !!!