Consell de delegats i delegades de l’Escola d’Almenar

Aquest curs 2022-2023 hem tornat a reprendre el Consell de delegats i delegades que s’havia aturat degut a les restriccions de la pandèmia.

Aquest consell està format per la secretària del centre, la mestra d’educació especial, la tutora de l’aula d’acollida i  sobretot pels delegats/des representants electes dels diferents cursos de I5, Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Treballen per recollir les inquietuds  i les propostes dels company/es, trobar acords i coordinar les iniciatives dels diferents grups de l’escola.

El consell es reuneix un cop al mes, s’escolten totes les propostes, es debaten i es prenen acords. Els delegats assisteixen amb les inquietuds de cada classe i posteriorment fan el retorn als seus company/es de tot el que s’ha parlat a la reunió.

Trimestralment pot canviar la seva composició si la classe tria un altre delegat/da.

Amb aquesta activitat tot l’alumnat treballa la Ciutadania democràtica i la consciència global, un dels 6 vectors del nou currículum.