PROGRAMA D’INNOVACIÓ EDUCATIVA MÒBILS.EDU

L”Escola d’Almenar iniciem aquest curs el projecte d’innovació educativa: Mòbils.edu

El Programa Mòbils.edu és un pla digital que té com a finalitat l’impuls de la tecnologia digital en els centres i, especialment, els dispositius mòbils, com a eina educativa estratègica per al desenvolupament curricular, el treball competencial, l’educació inclusiva, l’acció tutorial i la gestió de la convivència i de les relacions humanes per promoure l’èxit educatiu.

El Programa s’emmarca en els següents àmbits definits per la Comissió d’Innovació del Departament:

• Àmbit 1: metodologies i recursos per a la millora de l’ensenyament i aprenentatge.
  • Àmbit 2: organització i gestió educativa.
  • Àmbit 3: relació i cooperació amb la comunitat educativa i l’entorn.

A la nostra escola ja fa anys que treballem amb dispositius mòbils però ho volem fer més i millor… Durant 3 anys portarem a terme aquest projecte d’innovació educativa.

Les tàblets de l’Escola d’Almenar. Activitat d’impacte per iniciar el programa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *