Activitats de ciències amb la divulgadora Belen Sanchez Seara

Dins dels actes programats del mes de les dones, ens va venir a visitar la  física i divulgadora científica Belen Sánchez Seara. Al’alumnat de Cicle superior els va explicar moltes coses del Pol Nort i del Pol Sud i vam poder contactar, gràcies a ella, amb la investigadora i  geologia  Julia Oteyza  La Julia ha estat investigant el canvi climàtic a Groenlàndia. A l’alumnat d’Educació infantil, Cicle Inicial i Cicle mitja els va explicar les investigacions que es van dur a terme a l’Antàrtida  des de les pioneres com la Josefina Castellví fins les més actuals com la Anna Cabré.

Vam fer experiments amb gel que van ser molt interessants !