Activitat del PEE El pati educatiu

Unes de les activitats proposades dins del Pla Educatiu d’Entorn de l’Escola ha estat donar continuïtat al projecte de Pati educatiu.

Aquest any a l’hora de plantejar l’activitat hi havia dos canvis molt rellevants: primerament al canviar de centre calia replantejar totes les activitats de pati educatiu implementades fins ara per adequar-les al nou entorn. En segon terme la situació de pandèmia i els conseqüents protocols sanitaris, també ens han obligat a reformular el projecte. Aquest any  ha calgut crear caixes de  jocs per a cada grup bombolla i renovar i actualitzar els materials i recursos de jocs de patí, com alternativa a la pilota, que ja tenia cada cicle.  Aquesta capsa, depen del nivell, pot tenir cordes, gomes , jocs de taula, escacs, bitlles…. Cada grup ha de vetllar per aquest material. Ha infantil s’han adquirit  caixes de jocs i materials específics per a cada grup d’educació infantil.

Per a l’hora del menjador s’han preparat també caixes de jocs amb diferents recursos pels diferents cicles. Entre altres propostes d’activitats a l’hora del menjador l’alumnat també té a la seva disposició caixes amb diferents revistes per poder llegir després de dinar.

Per portar a terme aquest projecte de pati educatiu hem combinat els recursos que ens va facilitar l’Ajuntament dins dels Pressupostos participatius i que va gestionar l’AFA, recursos del Pla Educatiu d’Entorn i recursos del propi centre.