38è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

La Fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC), amb el suport de  BBVA CX, ha convocat el 38è Concurs BBVA de Dibuix Escolar, amb l’objectiu de servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels alumnes de primària en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, a la vegada que llegeixen en català.

Els treballs premiats il·lustraran un nou llibre de contes de  la col·lecció “Concurs de Dibuix Escolar”, publicat per Editorial Mediterrània.

L’edició d’enguany, Sis contes de vida ens parla de d’aspectes com el naixement, l’amor, la salut o la mort. Sis històries que en positiu que ajudaran a reflexionar, compartir i entendre una mica millor “la vida”.

Amb aquesta iniciativa, els mestres poden treballar els contes al centre docent des de vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics.

Una bona manera que l’escola pugui treballar amb els infants l’educació emocional, mentre es fomenta la creativitat en el dibuix i es potencia la lectura en català. Al blog www.contesperaprendreaser.blogspot.com es pot trobar material i recursos proposats per la mateixa autora, escriptora especialitzada en Educació Emocional, per treballar-los a l’aula.

En l’edició d’aquest any  han participat més de 170 escoles de tot Catalunya i milers de nens i nenes de 6 a 12anys.

Un any més l’Escola d’Almenar ha aconseguit que alumnes seus obtinguin un premi de reconeixement.

MOLTES FELICITATS ARLEN !!