1er Concurs de LECTURA EN VEU ALTA d’EMUN FM

1er Concurs de LECTURA EN VEU ALTA organitzat per EMUN FM Ràdio i les Biblioteques d’Albesa, Alguaire i Almenar amb la col•laboració del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida i dels Consells Comarcals del Segrià i la Noguera.
Al Concurs hi ha participat més de 160 alumnes de 4art de les Escoles Àlber d’Albesa, Pinyana d’Alfarràs, Teresa Bergadà d’Alguaire, Escola d’Almenar i La Creu de Torrefarrera.

En aquesta primera edició, s’han triat POEMES del llibre “Domador de paraules. Poesies incompletes” de Miquel Desclot.

El Jurat l’han format les bibliotecàries de les Biblioteques públiques.
Els objectius del concurs són apropar la ràdio als infants de 4art i a les escoles, treballar la lectura en veu alta, la vocalització i la interpretació, conèixer com funciona la ràdio i crear sinergies entre la ràdio municipal, les escoles, els alumnes i les biblioteques.

Aquí podeu escoltar els alumnes de l’ Escola d’Almenar