TROBADA LITERÀRIA AMB EL CFA DE LA VERNEDA

“La dona en temps de pandèmia”

Dijous 11 de març, l’Associació de Dones Heura de l’Escola d’Adults de la Verneda ens va convidar a participar en la Trobada Literària per celebrar el Dia de la dona treballadora d’enguany. Però aquest cop, a causa del context sanitari es va fer de manera virtual!

Un grup de dones de la nostra escola vam voler participar amb relats i poemes propis amb el lema “La dona treballadora en temps de pandèmia” per poder compartir-los mitjançant la plataforma de videotrucades de zoom. La lectura de textos i la posterior tertúlia amb les alumnes de la Verneda va ser molt interessant i teníem moltes coses a dir (la dona rural en la pandèmia, la visualització de la prostitució en aquesta crisi, les heroïnes ocultes dels serveis alimentaris al peu del canó en els moments més difícils…).

Gràcies un any més a l’Associació de Dones Heura de l’Escola d’Adults de la Verneda per donar-nos veu en aquesta experiència tan enriquidora.