Fortaleses i debilitats

Feta la primera diagnosi del centre ara passem a anomenar Fortaleses i Debilitats dels tres agents implicats en l’acció educativa, alumnes, mestres i espais:

Fortaleses Debilitats
ALUMNAT
  • Motivació per fer activitats que continguin o relacionades amb les tecnologies.
  • Accés a les tecnologies molt restringit degut a la situació on es troben.
  • Un gran nombre d’alumnes té una cultura digital molt precària.
DOCENTS
  • Augment creixent en l’ús d’eines EVA.
  • Treballar amb equipaments precaris i
    restriccions tecnològiques representa dificultats per utilitzar recursos i materials en l’àmbit educatiu i normalitzar l’ús de les tecnologies en el dia a dia a l’aula.
CENTRE
  • Dotació acceptable d’equipaments i espais per a les TIC.
  • L’escola és de les poques activitats que permeten als alumnes treballar amb accés a les tecnologies.
  • Connexió a Internet precària.
  • Restriccions a recursos i aplicacions derivades de la situació en un CP.
  • Una part del maquinari necessita reacondicionament.