Feta la primera diagnosi del centre ara passem a anomenar Fortaleses i Debilitats dels tres agents implicats en l’acció educativa, alumnes, mestres i espais:
|
Fortaleses |
Debilitats |
ALUMNAT |
- Motivació per fer activitats que continguin o relacionades amb les tecnologies.
|
- Accés a les tecnologies molt restringit degut a la situació on es troben.
- Un gran nombre d’alumnes té una cultura digital molt precària.
|
DOCENTS |
- Augment creixent en l’ús d’eines EVA.
|
- Treballar amb equipaments precaris i
restriccions tecnològiques representa dificultats per utilitzar recursos i materials en l’àmbit educatiu i normalitzar l’ús de les tecnologies en el dia a dia a l’aula.
|
CENTRE |
- Dotació acceptable d’equipaments i espais per a les TIC.
- L’escola és de les poques activitats que permeten als alumnes treballar amb accés a les tecnologies.
|
- Connexió a Internet precària.
- Restriccions a recursos i aplicacions derivades de la situació en un CP.
- Una part del maquinari necessita reacondicionament.
|