Acolliment digital de l’alumnat i els docents

ALUMNAT

Es basa majoritàriament en matrícules a Competic, ja que aquest ensenyament representa un contacte diari amb les tecnologies, tot i que es realitza un acolliment digital a tots els ensenyaments utilitzant les aules d’informàtica. Se’ls explica el funcionament dels ordinadors, que estan en xarxa i que cada alumne/a té una carpeta segons el seu nivell i és on desa els seus arxius. També s’expliquen les contrasenyes d’accés als ordinadors i a internet, així com les restriccions d’ús de la xarxa. Acollida digital a l’alumnat nou.

DOCENTS

S’explica a tot el claustre el funcionament de les aules d’informàtica, tenint en compte la peculiaritat del filtre i que restringeix tot allò que no s’autoritzi prèviament des del Departament de Justícia. També s’explica el funcionament del Moodle per poder treballar-lo amb els alumnes. Acollida digital als docents.