Sant Jordi ’21

Entre llibres, roses, prínceps, princeses i llegendes, aquest any la nostra escola ha celebrat un Sant Jordi una mica diferent però molt intens.

Ha sigut una nova oportunitat de poder obrir les nostres portes a totes les persones i col·lectius que treballen al centre i de col·laborar entre sí per aconseguir que cada mòdul tingui una diada.

Les activitats han estat molt diverses i la participació immillorable: des de pòsters, photocalls, tallers de mascaretes, tallers de punts de llibre o lettering, fins a paradetes de venda d’artesania, donació de llibres i un concurs literari.

Des de l’escola estem molt agraïts amb la participació i el suport rebut de tots els professionals (arts plàstiques, esports i educadors), tot i ser en condicions excepcionals, esperem que hàgiu tingut una Feliç Diada.