Dia de la dona 2021

El passat 8 de març la nostra escola va celebrar el Dia de la Dona de diverses maneres en tots els mòduls residencials als quals impartim classes aquest curs.

Tot i ser un dia especial per tal de poder fer una mica més visible el paper de les dones en la societat, a nosaltres també ens serveix per a poder fer un intercanvi cultural aprofitant la diversitat de les nostres aules. També ens és una oportunitat d’oferir a l’alumnat un espai més on expressar la seva opinió i poder-la compartir amb els companys i les companyes.

Creiem que l’escola proporciona un ambient de reflexió, coneixement i alliberament, i més en un entorn com el nostre. Tal com ens inspirava l’escriptora Sylvia Plath, “Surt i fes alguna cosa. La teva presó no és la teva habitació: ets tu.” Així doncs, aprofitem qualsevol ocasió per poder ampliar horitzons, i el dia de la dona no podia ser excepció.

Algunes de les activitats que vam realitzar van ser: visualització de la pel·lícula de Hidden Figures, creació de diversos murals, participació en el concurs El passaparaula del dia de la dona, realització d’activitats de Competic relacionades amb el saber de les dones, jocs de pistes, realització d’activitats relacionades amb les sufragistes, etc.