Instal·lacions

Durant molts anys el docents del CFA Artur Martorell vàrem estar desenvolupant la nostra feina en aules repartides per tot el centre penitenciari aprofitant les aules fetes dins l’estructura arquitectònica inicial.

Per aquesta qüestió, durant anys, vàrem estar reclamant des d’un despatx on ens poguéssim reunir tots els docents, fins a aules per poder reunir alumnat del mateix nivell de tots els mòduls per augmentar la ràtio i ser més operatius. Davant de la dificultat que això representava i la manca de pressupostos que ho facilitessin, en els últims dies del curs 2014-2015 vam sol·licitar deixar de ser l’única escola dins d’una presó que no disposés d’una àrea educativa i, malgrat la promesa de poder començar el curs 2015-2016 amb unes instal·lacions habilitades a partir de cel·les que no es feien servir, el nostre somni es va fer efectiu a partir del mes de maig de 2016.