Avaluació

OBJECTIUS PEC 1. Desenvolupar les competències bàsiques de cada ensenyament introduint l’ús de les TIC.
2. Potenciar la col·laboració, la coordinació i el treball en equip dels docents dels diferents nivells en l’intercanvi d’activitats relacionades amb les TIC.
ALUMNAT INDICADORS Curs
% Assolit

1. Definir el desplegament curricular de la competència digital de l’alumnat, realitzat a cada ensenyament.

Percentatge d’ensenyaments que disposen  d’activitats setmanals per a cada trimestre.
PERCENTATGE PLANIFICAT
Augmentar en un 25 % els ensenyaments amb activitats digitals per curs.
2. Incentivar el treball en xarxa entre l’alumnat. Ús d’eines col·laboratives a les àrees per al treball de l’alumnat que permetin la creació de xarxes d’aprenentatge i intercanvi entre l’alumnat.
PERCENTATGE PLANIFICAT
Augmentar en un 20 % la participació de l’alumnat en xarxa per curs.
DOCENT INDICADORS Curs
% Assolit
1. Fomentar la formació del claustre en Actic i eines EVA. Percentatge de grups que treballen amb recursos TIC o eines EVA.
PERCENTATGE PLANIFICAT
Augmentar en un 20 % el nombre de grups que treballen amb recursos TIC o eines EVA.
2. Assegurar la presència de la aplicació metodològica de les tecnologies a les programacions didàctiques de les diferents àrees curriculars.

Consens d’un model de programació didàctica que reflecteixi l’ús metodològic de les tecnologies.
PERCENTATGE PLANIFICAT
Augmentar en un 20 % la presencia tecnològica en les programacions didàctiques.
CENTRE INDICADORS Curs
% Assolit
1.Millorar l’estructura digital del centre.

Percentatge d’ordinadors antics millorats o  renovats.
PERCENTATGE PLANIFICAT
Actualitzar el 100 % dels ordinadors.
2. Mantenir actualitzada el web del Centre. Fer públiques les activitats més destacades de cada mes.
PERCENTATGE PLANIFICAT
Fer públiques el 100 % de les activitats escolars destacades.