Katacultura

El claustre de mestres del centre penitenciari  Brians 1 va crear aquesta comissió que té com a objectiu organitzar cada any diverses activitats per promocionar i difondre la llengua i cultura catalanes entre el seu alumnat, en un context difícil i complicat, però alhora apassionant.

Des de la creació de la comissió el 2014, s’han anat realitzant diversos actes i activitats: conferències, exposicions, lectures de poemes, presentacions de llibres, concerts de música, castellers, visualitazció de pel·lícules, en general tot allò que ens pugui ajudar a normalitzar la nostra llengua i cultura.

A més, procurem realitzar activitats per donar a conèixer les diferents tradicions catalanes com la mona i el tió, entre d’altres. Fins i tot, fa uns cursos, es va organitzar un concurs de cartells per tal de poder escollir el logotip de la comissió.