Comissions mixtes

Un dels trets característics de les Comunitats d’Aprenentatge és el treball en equip. Volem que totes les accions i decisions siguin compartides entre tota la comunitat educativa (tant docents com alumnat), és per això que s’han creat les comissions mixtes, formades amb representació de les dues figures anteriors i també creades a partir de les necessitats de l’escola i dels somnis de la comunitat.

Actualment, tenim les següents:

CONVIVÈNCIA
INFRAESTRUCTURES
ACTES FESTIUS
PEDAGÒGICA

El professorat de cada torn s’haurà de repartir de forma equitativa a les opcions que disposa. En relació al professorat de cada comissió, hi haurà tres mestres que faran de portaveus (que aniran rotant) quan es portin a terme les reunions amb l’alumnat. La funció dels representants són dues representar el professorat de cada comissió i transmetre el contingut de la reunió a la resta dels mestres de la comissió.

Calendari de les comissions:

• Reunions amb l’alumnat

La periodicitat serà cada trimestre però sempre tenint en compte les característiques del centre, per tant, som molt oberts i flexibles.

• Traspàs d’informació dels representants de la comissió a la resta de membres.

Durant els claustres, es posen en comú les diferents decisions preses i també l’estat actual de les diferents actuacions.