Projecte força

La comissió força està formada per professorat amb ànim de promoure i visibilitzar el paper de la dona en el món actual i coeducar en valors.

L’alumnat de l’escola és mixt pel que considerem molt important transformar la nostra mirada conjuntament per entendre que el feminisme és una lluita de tothom.

Tenint en compte el medi en el que ens trobem creiem que és  rellevant treballar la coeducació transversalment i des de la comissió aportem al projecte d’escola altres activitats complementàries més lúdiques. Durant el curs hem programat una sèrie d’activitats de les que hem dut a terme el primer trimestre una exposició relativa al temps de dedicació de la dona a la llar i món laboral.

A més s´ha habilitat un racó comú a l’escola on es difon informació relativa al projecte a tota la comunitat d’aprenentatge.