OBJECTIUS VINCULATS AL PEC

1. Desenvolupar les competències bàsiques de cada ensenyament introduint l’ús de les TIC.

Diagnosi : El centre té concretat el desplegament de la competència digital a tots els nivells escolars.
2. Potenciar la col·laboració, la coordinació i el treball en equip dels docents dels diferents nivells en l’intercanvi d’activitats relacionades amb les TIC.

Diagnosi : El centre desplegarà una eina d’intercanvi de materials i recursos entre els diferents ensenyaments.

L’estratègia digital vol aconseguir l’assoliment dels següents objectius:

Àmbit alumnat
  1. Definir el desplegament curricular de la competència digital de l’alumnat, realitzat a cada ensenyament.
b. Incentivar el treball en xarxa entre l’alumnat.
Àmbit docència
  1. Fomentar la formació del claustre en Actic i eines EVA.
b. Assegurar la presència de l’aplicació metodològica de les tecnologies a les programacions didàctiques de les diferents àrees curriculars.
Àmbit centre
  1. Mantenir actualitzada la web del Centre.
b. Millorar l’estructura digital.