Tertúlies Filosòfiques a Dones

El grup de dones del CFA Artur Martorell ha participat en el projecte de Tertúlies Filosòfiques amb col·laboració amb el CFA Carme Karr. El projecte ha consistit a realitzar 5 tertúlies virtuals on s’han tractat temes com la mort, el consum de drogues, l’impacte de les xarxes socials, i la prevenció del suïcidi entre d’altres. Els dos grups participants eren homes (CP. Lledoners/Carme Karr) i dones (C.P Brians I/CFA Artur Martorell), amb la col·laboració de la bibliotecària i una educadora de Lledoners.

Enguany, aquest projecte tenia com a objectiu consolidar-se després d’una primera experiència pilot el curs passat. Les valoracions de les alumnes dels dos centres, així com la valoració pedagògica ha estat molt positiva, ja que aquestes tertúlies filosòfiques potencien un aprenentatge integral de l’alumnat.