Dia mundial de l’aigua

El 22 de març és el Dia Mundial de l’Aigua des de l’any 1993.

Des de l’Escola es van realitzar diverses activitats per commemorar aquest dia i donar-li la importància que es mereix.

Al mòdul 1 es va penjar l’exposició “Biodiversitat i Vida” de Ecologistas en Acción. L’alumnat de GESO va fer una tertúlia aprofitant aquest material i l’alumnat d’Anglès va treballar vocabulari relacionat amb el “World Water Day” (thank you Cambridge University Press for your materials once again).

Al mòdul 2 es va realitzar una tertúlia a la classe d’Anglès 1 a partir d’un text. Van sortir les següents idees:

-Water is life.

-Water is essential, no water no life.

-Water is useful for cooking, drinking, taking a shower.

-Water in the first world is a privilege and in the third world is not a privilege.

-Humans are shellfish.

-We have to take conscience about the importance of water.