LES TERTÚLIES I ELS GRUPS INTERACTIUS D’ANGLÈS 2 TORNEN AQUEST CURS!

El grup d’Anglès 2 d’aquest curs 22/23 (tant l’alumnat com les mestres, Isabel i Ana), ja han realitzat la seva primera tertúlia i grup interactiu a la classe!

Aprofitant que ens havíem de conèixer perquè començava el curs, vam voler compartir què significava per a nosaltres tornar a l’escola passats els 30 anys i, per això, vam estar parlant al voltant de les diferents experiències, sentiments, records… que ens evocava la paraula SCHOOL per fer la tertúlia. A més a més, vam fer la lectura de les aportacions d’altres alumnes de diferents països que havien passat pel mateix i continuaven la seva formació al llarg de la vida.

Tanmateix, per tal de consolidar els aprenentatges de la primera unitat, crear un espai acollidor i fomentar la convivència entre el grup, vam passar una bona estona amb els grups interactius. Cal dir que les activitats que aquí plantegem per fer en petits grups afavoreixen l’aprenentatge cooperatiu i es genera un clima distès i relaxat amb alguna rialla també.