Organització del menjador

A Educació Infantil,  l’equip de monitors recollirà els nens a les aules a les 12h i els retornarà a les 15h. Els alumnes de P3, desprès de dinar, fan la migdiada (cal portar cada setmana un llençol de llit individual marcat amb el nom) durant el primer i segon trimestre de curs.

​A Primària, l’equip de monitors recollirà els alumnes a les 13 h. a l’aula. Els nens i nenes es renten les mans i entren al menjador acompanyats d’un monitor, que s’encarrega del seu grup d’edat. Després de dinar, es renten les mans i les dents (les famílies que ho vulguin), i  baixen al pati on els monitors organitzen diferents activitats fins l’hora de començar les classes.

Tots els nens i nenes des de P3 fins a 2n de Primària han de dur una bata pel menjador amb el nom posat i una veta per penjar-la.

Tots els alumnes que mengin a l’escola, hauran de seguir les normes del menjador, de respecte a totes les persones, d’hàbits alimentaris, de permanència i aquelles que es derivin al llarg del curs. Recordem que el temps de menjar a l’escola també és temps educatiu, per tant, es regeix també per les normes generals del centre.

Les famílies dels nens i nenes que es queden al menjador seran informades rebent un informe: a P3 un informe diari; a P4 i P5 informe mensual i a Primària (de 1r a 6è) un informe trimestral.

El control del menjador és responsabilitat del Consell Escolar del centre, i està seguit i vetllat per la comissió mixta específica de menjador, que en farà el seguiment, tant de monitors, d’alumnes i de menús.