Música a l’escola

L’educació musical juga un paper fonamental a la formació integral dels infants: amplia la seva capacitat de percepció auditiva, afavoreix l’expressió de sentiments i emocions, estimula la creativitat, els ajuda a gaudir de l’entorn sonor i de la cultura musical, és una eina per a treballar el coneixement i domini corporal, fins i tot pot ser un instrument per a millorar la timidesa o la capacitat de concentració i relaxació. És per això que a l’@escolaRocafonda li donem molta importància tot participant en diferents programes com són L’escola orquestral de Mataró, el programa flabiols a l’escola, cantània, la Clika, fem dansa, i un llarg etc.