Documentació preinscripció

DOCUMENTACIÓ PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025

Com has de fer la preinscripció en línia:

Documentació identificativa (a presentar en tots els casos):

El resguard de la sol·licitud de preinscripció s’ha d’enviar per correu electrònic, en tots els casos, acompanyat dels documents escanejats o fotografiats ambdues cares i per a la preinscripció presencial cal portar l’original i fotocòpia, dels documents següents:

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne (si en té).

Documentació acreditativa dels criteris GENERALS

• Germans escolaritzats al centre. (50 punts)
  • Proximitat domicili habitual (30 punts) o al treball de pares. (20 punts)

Si el domicili habitual no coincideix amb DNI, certificat municipal de convivència.

Si es considera el lloc de treball, còpia del contracte o certificat emès per l’empresa.

• Documentació acreditativa de que el pare, mare o tutor és beneficiari de l’ajut de la renda garantida de ciutadania. (15 punts)
  • Original i fotocòpia del certificat de discapacitat igual o superior al 33 % de la persona que al·legui aquesta condició (alumne/a, pare/mare, germà/ana). (15 punts)
  • Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental (10 punts)
  • Ser bessó o trigemin. Quan l’alumne o alumna hagi nascut en un part múltiple (10 punts).

Documentació acreditativa dels criteris COMPLEMENTARIS

• Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental.

Com pots digitalitzar documents: