Treballem per projectes

Avui en dia és un gran repte que els alumnes s’impliquin i es motivin per treballar a l’escola. El treball per projectes ajuda als infants a aprendre a aprendre, els motiva a descobrir i, el més important, afavoreix un aprenentatge significatiu.

Segons Thomas, J.W. (2000) el treball per projectes són «tasques complexes que deriven de problemes o preguntes desafiants; que impliquen els alumnes en activitats de disseny, de resolució de problemes, d’investigació i de presa de decisions; que donen als alumnes l’oportunitat de treballar d’una manera relativament autònoma durant un període de temps ampli, i que culminen en una presentació o un producte final».

És per això, que a l’@escolaRocafonda apostem per aquesta metodologia i manera d’entendre l’educació.