Teatre a l’escola

Des de fa molts anys el nostre centre s’ha caracteritzat per creure que el teatre és un excel·lent recurs per millorar l’aprenentatge competencial del nostre alumnat.

El teatre, amb totes les seves variants (joc dramàtic, improvisació, teatre llegit…) esdevé una eina per a la formació integral de l’alumne i, per tant, també de l’aprenentatge i adquisició de la llengua, desenvolupa la creativitat, és un desinhibidor, millora les relacions socials, ajuda a expressar les emocions i sentiments, etc. És per això que des de l’@escolaRocafonda apostem per l’aprenentatge d’aquesta disciplina de P3 fins a 6è.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *