Taller d’hort de 1r i 2n

Fa un parell de setmanes que els nens i nens de 1r i 2n de primària treballem l’hort de l’escola. És una feina laboriosa i agraïda en contacte amb la natura que ens encanta! Vam començar identificant plantes comestibles com la verdolaga, descobrint animalons i arrencant males herbes amb l’ajuda de les famílies i els grans de l’escola. Hem remogut la terra amb les aixades i finalment aquesta setmana ja hem començat a plantar enciams i fer-ne les feixes amb estaques de fusta i cordill. Com a Escola Verda prenem consciència de l’importància de cuidar l’agricultura i el mediambient en cada acció quotidiana que fem!
#EscolesVerdes25
#AcutaX25