Recordant la fireta dels ODS

El passat dimecres 9 de març tota la comunitat educativa de l’escola Rocafonda vam gaudir d’una fantàstica tarda a la plaça de l’Ajuntament:

Des de l’Escola Rocafonda vam organitzar una fira per apropar els Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030 a l’alumnat a través de les STEAM. La mostra va comptar amb el suport del TecnoCampus, que va col·laborar en el procés creatiu a través de formacions al claustre de l’escola.

La fira va ser el producte final dels diferents objectius treballats per nivells:

P3: Objectiu 3 Salut i benestar,

P4: Objectiu 5 Igualtat de gènere,

P5: Objectiu 15 Vida terrestre,

1r: Objectiu 11 Ciutats i comunitats sostenibles,

2n: Objectiu 6 Aigua neta i sanejament,

3r: Objectiu 2 Fam zero,

4t: Objectiu 14 Vida submarina,

5è: Objectiu 13 Acció pel clima,

: Objectiu 7 Energia assequible i no contaminant.

A part de ser una mostra de tot el que s’ha après, l’alumnat també va poder descobrir moltes coses a través dels tallers organitzats pels propis alumnes relacionats amb els Objectius Sostenibles com: fer un molinet amb lego wedo, fer recorreguts desendollats per conèixer les diferents entitats que treballen per erradicar la fam, a través de les bee bots conèixer les diferents energies renovables que existeixen, fer un fons marí, etc.

Amb la fireta dels ODS vam aprendre, tocar, col•laborar, practicar, conscienciar i, per sobre de tot, vam compartir!